Veelgestelde vragen

Levering

Kan ik zelf een leverdatum kiezen?

Wanneer je een specifieke leverdatum in je hoofd hebt die buiten de levertijd van de producten valt kun je dat aangeven. We proberen het lever moment dan naar je wensen aan te passen. Hiervoor kun je het beste even contact opnemen met ons.

dient er iemand aanwezig te zijn bij levering?

Ja, wanneer de producten zwaarder zijn dan 25kg per stuk dient er iemand op locatie aanwezig te zijn om de spullen even mee aan te pakken. We plannen de levering in een tijdzone van twee uur, je hoeft dus niet de hele dag thuis te blijven, de tijden bespreken we vooraf altijd met je.

krijg ik bericht betreft levertijd?

Ja, We nemen altijd telefonisch contact met je op om de leverdatum en tijd te bespreken. Dit vind dus altijd in overleg plaats.

Betalingen

wat is het voordeel van een bestelling via Ideal betalen?

Het grote voordeel van een bestelling die je via Ideal betaald is het gemak en de veiligheid. Je kunt in je vertrouwde bank omgeving de betaling veilig afronden. Verder treed de levertijd direct in werking omdat we direct aan de slag kunnen met het materiaal.

Moet ik alles vooraf betalen?

Nee, je kunt er ook voor kiezen je bestelling op aanbetaling te voldoen. In de footer onderaan de website vind je meer informatie, onder betaalmethodes.

Plaatsing

Is de plaatsing goed zelf uit te voeren?

Ja, de plaatsing van al onze materiaal zijn zelf uit te voeren. We doen er alles aan de plaatsing voor je zo gemakkelijk mogelijk te maken. Zo bereiden we veel werk voor. We boren alle gaten voor en maken in alle poorten de sloten kant en klaar.

Kunnen jullie ook hekwerk professioneel plaatsen?

Ja, we kunnen ook de plaatsing voor je uitvoeren. Voor plaatsing kosten dien je altijd een offerte aanvraag in te dienen. Het is belangrijk even de postcode te vermelden zodat we ook de reiskosten mee kunnen nemen in de offerte.